Rekisteröityjät

Jos UMS Alert Citizen Portaali ei näy selaimessani oikein, mitä tulee tehdä?

Portaalia voidaan käyttää seuraavilla selaimilla: IE9, IE10, IE11, Firefox ja Chrome. Varmista että selaimesi on päivitetty viimeisillä päivityksillä. Selaimessasi saattaa olla automaattipäivitykset käytössä.


PIN-rekisteröinti

Olen syöttänyt sähköpostiosoitteen/matkapuhelinnumeron, mutta en vastaanota PIN-koodia?

Tarkistathan että tietosi on syötetty oikein, PIN-koodin vastaanottamiseen voi kulua 5 minuuttia. Jos näistä toimenpiteistä huolimatta PIN-koodi ei tule, suorita koodin uudelleenlähetys klikkaamalla kyseistä painiketta.
HUOM! Jos pyytänyt uuden PIN-koodin, tulee sinun käyttää uusinta koodia.


Rekisteröinti sivu

Rekisteröinnin vahvistaminen ei onnistu PIN-koodin syötön jälkeen?

Vahvistaaksesi rekisteröinnin sinun tulee täyttää seuraavat pakolliset kentät: Etunimi, sukunimi, kadunnimi ja kunta. Jos nämä tiedot ovat puuttelliset, et voi jatkaa tietojen täyttämistä. Puutteelliset tiedot on merkitty punaisella värillä.


Päivitä tietosi

Kuinka voin päivittää uuden osoitteen?

Täytä matkapuhelinnumerosi/sähköpostiosoitteesi, syötä Captcha-koodi ja luo PIN-koodi. Kun olet vastaanottanut ja syöttänyt koodin, ohjaudut Minun profiili sivulle missä voit päivittää tietojasi.